<Fair City Amsterdam> Gadver ... na scooters op het fietspad nu dit ...

Patrice Riemens patrice at xs4all.nl
Sun Dec 10 18:31:07 CET 2017

Nee, geen politiecamera's bmw, maar er loopt (voorlopig) nog een
'chaperone' mee, die 'voetgangers uitleg kan geven', gehandicapten
beschermd (of aan de kant duwt?)  en kan optreden in geval van
'calamiteiten' - en natuurlijk 'lifters' zal tegenhouden. Tsja, zo liep
in de eerste jaren vd spoorwegen ook een man voor de lokomotief,
zwaaiend met een rode vlag. Maar de straatrobots zullen weldra centraal
worden aangestuurd door een man (of vrouw) met een joystick, net als bij
de dronen die op Afghanistan t/m Yemen vederdalen. en daarna neemt de
'artificieele intelligentie' het over. Hoor ik daar iemand 'killer
robots!' roepen? Gekkie!
De lol kan idd niet op!

Cheerio, p+7D!