<Fair City Amsterdam> Lokatie aangeboden gekregen woensdag 22 nov is de Fair City vergadering in Nieuwland (Pieter Nieuwlandstraat 95 !

Myriam Corzilius myriamcorzilius at live.nl
Tue Nov 21 11:54:31 CET 2017

Vergadering 22 november Fair City
Tijdstip 20.00 -22 .00 uur max
Locatie :.NieuwLand    (Pieter Nieuwlandstraat 93,bij de Dappermarkt in Oost, schoolgebouw.
https://radar.squat.net/en/amsterdam/nieuwland

Agenda-
Aanvullingen zijn welkom

1. bespreken/goedkeuren notulen  van de vorige vergadering (gemaakt door Klaar)
2. bespreken actie  “We Are Here” (Jo) en komt er een  vervolg vanuit Fair City?
Er was wat irritatie bij de sympathisanten over de rol van Fair City,(alleen voor eigen reclame aanwezig? )  nemen we dat serieus en zo ja , wat doen we eraan?

En dan nu een aantal punten waar ik steeds meer behoefte aan krijg , want mijn  los zand gevoel , neemt toe en daarmee mijn motivatie voor Fair City af  ( ben ik de enige of wordt dit door meer mensen zo gevoeld)
3. Doel FairCity : Waar  HOE de  strategie , bv. Een duidelijk  actieplan maken  ( welke acties gaan we wel ondersteunen welke niet )
4.Hoe houden we effectief contact met de mensen/groepen  die achter Fair City staan?
5.  Communicatie; Kantoortje;; dat is  SNEL nodig , ( hoe zit dat met Urban Resort is er ergens plek?)
 anno 2017 heb je  niet snel een een goedkoop kantoor maar wel snel  een goedkope flexplek… of is dat tegen onze principes? ben niet tegen flexplek  in dit geval, je zit  , ze zijn mooi/Wifi enz  en veelal tussen de jeugd en wie weet vindt er nog kruisbestuiving  van ideeën plaats)
 Bv voor  of 150  Euro per maand  of twee dagen 100 launchdesk
https://www.launchdesk.nl/nl/werkplek-amsterdam
of
https://www.wework.com/nl-NL/plans
https://www.wehaveanyspace.com/nl-nl/kantoorruimte/amsterdam?gclid=EAIaIQobChMI8LDo4bvP1wIV6LztCh1fSwqTEAAYAyAAEgKT4PD_BwE
5.dus  Financiën; voor niets gaat de zon op….gaan we nog met een gerichte actie , geld aanvragen bij de een  of andere club.. en wie doet dat?
6. Als we steeds op woensdagen blijven  vergaderen missen we Hay en Jaap. Kan er bv volgende vergadering weer eens op een andere dag?