<Fair City Amsterdam> Deze mailing ijst, en volgende bijeen.

liviet at riseup.net liviet at riseup.net
Tue Oct 24 12:27:04 CEST 2017

Hoi Jo, Menno en allemaal

Ik denk dat het probleem van deze lijst is dat bijna elke dag er veel
e-mails zijn om te lezen.
Persoonlijk heb ik bijna nul om alles te lezen
Dus ik heb besloten om contact te hebben met de mensen in plaats van
voor een laptop te zijn

De lijst is handig als we gebruiken voor echt dringende en belangrijke
communicaties
en we houden de rest voor de vergaderingen

Ook iedereen zou moeten denken dat deel uitmaken van een praatje of een
voorstel via gmail, yahoo of wat dan ook al mass-accounts niet helemaal
zin hebben
Het is alsof je naar de supermarkt gaat en enorme appels koopt, omdat ze
zo gouden en zo geel zijn en vergeten dat deze dagelijkse oefening
helemaal krankzinnig is.
Voor dit soort uitwisseling moet iedereen een veilige e-mailadres
openen!

bijvoorbeeld riseup.net , incal.net , inventati.org , autistici.org
enzovoort

hoe laat is de vergadering op woensdag 25 okt?

Fijne dag en tot snel
Liviet