<Fair City Amsterdam> kantoorruimte faircity

margot m.nieuwenhuis58 at chello.nl
Thu Apr 5 21:57:07 CEST 2018

Beste allen,
Onderstaand bericht kreeg ik via mijn buurtnetwerk n.a.v. de vraag van faircity voor een nieuwe kantoorruimte.
Het gaat om een ruimte op het W.G.-terrein.
groet margot

Hoi allen,
Eind mei komt de ruimte in de gang van het FB kantoor vrij, de ruimte tegenover de ingang van FB.
Als gangbewoners mogen we meebeslissgen over een nieuwe "bewoner".

Gisteren sprak ik daarover met onze buren.
Wij zouden het liefst een actieve (maar niet te drukke) maatschappelijke organisatie hebben als nieuwe buur.

Er is een map met mogelijke kandidaten,
maar dat zijn vooral kunstenaars en/of organisaties die een grotere ruimte willen.

Kennen jullie misschien organisaties die geinteresseerd zouden zijn?

Het gaat om een ruimte van 17m2, rolstoeltoegankelijk,
De huurprijs is zo rond de 160E/maand.
organisaties die belangstelling hebben moeten zich inschrijven (E5) en motiveren wat ze willen.
Dat kan met een formulier dat hier te vinden is: http://www.wg-terrein.nl/
In een selectieprocedure wordt de uiteindelijke kandidaat gekozen.

Ken je clubs die misschien belangstelling hebben en passen in het profiel, laat hen dan weten.