<Fair City Amsterdam> Goeie pers We Are Here:

Vzw Vredesdoel vredesdoel at gmail.com
Thu Apr 5 22:03:22 CEST 2018

Beste Jo & Hay & alle Consorten :)

Het wordt dus een 'Paasoffensiv op den Spits', klinkt dat niet Pruzzisch
verantwoord?
De Kraak van Camelot bereiken is natuurlijk een edel Doel met grote D,
echter hier4 zijn nog een paar tips.
*Media-aspect*
Media doet nu dit:
https://www.parool.nl/amsterdam/ymere-situatie-kraakpanden-in-oost-is-geescaleerd~a4589570/
Je klikt zo door naar een Tweet-lyntje van Meneer Glymere (onderaan de
pagina).
Dit wordt dus zaterdag een enorm kunstje waar je het liefst zoveel mogelijk
FairSinties bij betrekt, wiens woorden niet uit hun edele context getrokken
kennen worden.
Echter, aangezien iedereen geinterviewd kan/gaat worden door de
Pownies/GeenStijlTV en je DIE ook aan je moet willen binden omdat zij de
onderbuik als geen ander kunnen bespelen (let maar op de gemiddelde
re:guurder - dit kan echt worden bijgedraaid).

Benoem een buurtburgemeester: Zwarte Man, licht-blauwige teint, smal
gezicht en een LEGALE HUURDER
Benoem een buurtburgemeesteres: ??? , liefst een Amsterdamsche en zeker ook
een LEGALE HUURDER
Benoem tevens een vluchtelingenburgemeester en zet daarbij:
een *ADM_ster*: zij kan dan het woord doen namens de Vrouwelyke Vlu*ch*telinghe

Zet ze bijelkaar in/vóór die James WaTT-kerk en dan maar kijken hoeveel er
overkomt.
Om-en-Om, en de Binnen-Kring zo sluiten - liefst MVMVMVMV
Volgende en Volgende Kringen kunnen ook zo inkomen, laat iemand de
M/V-verhouding uitleggen bij binnenkomst.
En laat ze naar hetzelfde Toilet gaan als de Mannengroep, zelfs al komt
JoepPauw zelve binnen -*nog* Géén Wc-Eend!!!

TenSlotte: interview de Directeur van Ymere bij voorkeur onder een boom -
en check iedereen behalve hem op TEKENBETEN ;0)
---------------------

*FAIR CITIE-kantoorbehuizing*
Huur het kantoor náást Camelot voor €294,- per maand a/d Zekeringstraat -
dan kun je verder overleggen met die lui op gelykwaardige basis.
Zij zitten op het B-nummer, dus het is parkeren náást Medewerkers ende
Directie.
Beter kan je je kansen niet laten keren.

*AnteKraakwegwyzer:*
Vanaf Mei verhuren ze appartementen erbij in Luna *(oftewel nu al voor
reeds hurende/ingeschreven-kandidaten, zo werkt het in die business weet'k)
Daar kun je dus 'alle vrouwelijke kandidaten heenzenden' die in de
*WeAreHereVillage* zouden willen wonen omdat het zo lekker dicht in het
Centrum is, ze wel een adres nodig hebben voor StuFi of Loonstroken- maar
dan moeten ze wel een WeLikeWeAREHERE-knipkaart afnemen (ontwerp het maar,
iemadn:?)

De knipkaart is een Anti-Verkrachtingstour (kost €1,- per chaperonerende
Afrikaanse man, per kwartier (zelf moeten deze mannen dan alleen weer
terugfietsen, dus beter is het om met'zn tweetjes te fietsen). Essentieel
is dat er dan niet teveel verwachtingen zijn van de mannen uit, ze moeten
dus keurig-netjes-kunnen-omgaan met dronken vrouwen en niet willen wippen
tijdens werktijd.... Moeilijk, maar als het lukt om dit te realiser'n heb
je alle boeren aan je kant, die zeuren over RapeFugees.
Kijk maar naar Duitsland, 10x zo groot en het gaat mis bij de Asociale
Migranten. En wie krijgen de schuld: zij die daar weer té links voor
opkomen.
ERGO: dit is iets om voor te bereiden binnen de Groep nwe bewoners.

*BuurtFairBetering:*
Niet alleen onze posters, doe ook maar via het uitprinten van Logo's de
volgende organisaties achter de ramen van gekraakte panden:
*Camelot Europe* (niet op een laken geschilderd, dat hebben ze door -
gewoon achter het venster op A4_) *en als ze dan komen meieren: GEEF 'n
PANDJE OP!!!!!*

*Vraag eerst om FAIRCITYsleutelgeld en als ze dat niet kunnen toezeggen via
hun Coördinator (dat kan Daan Overduin zijn) geef het dan af en vraag om
een handtekening op een WeAreHere/FairCity-document dat vantevoren klaar
ligt: een beetje ludiek mag, maar het moet ook aantoonbaar zijn voor de
Pers.*

*Eventueel zo nog wat opgeven, dan mengt het straks mooi, kan Camelot het
aan Ymere verkopen en traineer je de boel t;m de 30e. Weer waTT gewonnen!*
*STADSHERSTEL *(voorkomt ook hier weer een sloop.....)
*ST. PRECAIR WONEN* (.....weet hij al)
*De Murrawari Republiek* (zie attachment).

*EN DAT SOORT DINGEN DAN NIET OP POWNEWS UIT-will€n/hoevenL€GG€N< maar 1 op
1 zonder media.*

*Wie vertegenwoordigen wij nog meer als M2M? - 4INSTANCE: Ask KhAli:D - hij
komt uit Surinamibo , of niet?*

feestelijke VijfdePaasdag-groetjes,
Frank

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>