<Fair City Amsterdam> Nog (minstens) 8 weken we Are Here Village

Jo van der Spek jo at xs4all.nl
Mon Apr 9 13:26:22 CEST 2018

Hoi Kees,

Jazeker, doorpakken met We Are Here. Goed idee om met een brede petitie de steun van Amsterdam (opnieuw) zichtbaar te maken. Met posters en stickers!

Een handvol mensen van Fair City heeft de afgelopen week al een substantiële bijdrage geleverd (geld, energie, ideeën, connecties, informatie).

Morgen (dinsdag)avond vergaderen we van 8 tot 10 in de studio van M2M (Migrant 2 Migrant), een van de steunpunten van We Are Here.

Het kantoor van WAH is thans gevestigd in Rudolf Dieselstraat 6 (foto in Bijlage)

Een goede gelegenheid om samen de toekomst te ontwerpen.

Groet

Jo van der Spek M2M

Tel. 0651069318

Van Ostadestraat 49c