<Fair City Amsterdam> Fwd: Over woningdelen

Bart Klaar burospelen at gmail.com
Wed Feb 28 17:59:38 CET 2018

dank Voor jouw feedback Gertjan.
Het is goed om informatie te checken en te zien, vanuit Faircity, toch?
Ik weet alleen wel dat er 1 corporatie dit argument heeft gebruikt in de
Van Lansschotpanden achter concertgebouw om geen woongroepen meer te willen.
Er zijn daar afgelopen jaar allemaal stuenten ingezet (dit is al jeren aan
de gang, maar afgelopen jaar versnelt) en collectieve woonvorm verdwijnt
daar.
Mensen kunnen niet meer toewijzen etc etc.

dank voor jouw reply gertjan
Dit is precies waarom ik het ook rondstuur.
kritische informatie uitwisselingen

overigens heb ik gisteren met 2 oud bewoners van de Haarlemmerpoort
gesproken
Het verhaal met stadsdeel/ Ymere en stadsherstel is complex en uiterst
verdrietig.

later meer...
groet Bart

--
Buro Spelen

Bart Stuart en Klaar van der Lippe
+31(0)6 36188407

Websites: www.burospelen.com /  www.burospelenblog.nl/
Office/studio NDSM-plein 76  1033 WB Amsterdam