<Fair City Amsterdam> Vergadering vanavond

Menno Grootveld rabotnik at xs4all.nl
Thu Jan 11 18:56:17 CET 2018

Hoi Jaap,

Deze vergadering is al zo'n drie weken geleden afgesproken en
gecommuniceerd, hoor! Het mailtje van vanmiddag was louter een reminder.

Maar het geeft niet, iedereen heeft het druk.

We zullen vanavond in ieder geval over de zondagsschilders spreken en
ook over het Pianolamuseum en andere panden.

Hopelijk zien we je de volgende keer weer!

Hartelijke groet,

Menno