<Fair City Amsterdam> Hoorzitting beleggers op A'damse vastgoedmarkt

Bart Klaar burospelen at gmail.com
Fri Jan 12 16:52:56 CET 2018

beste Fons, en faicity....

Goedemiddag, allemaal....

De ZS (zondagsschilders) houden als concept datum nu 7 maart aan, doordat
er een voorjaarsvakantie is en ook ivm commissie vergadering die dan ook
aan de hand is in de Stopera.
Ik ben het daarmee eens en kan dan ook op die dag. Jij ook?

Als dat zo is, kunnen we dat ook alvast binnen intern FC communiceren. We
gaan het pas wereldkundig maken als er een duidelijk vorm en statement is.
Dat nemen Fons en ik op ons.... wij gaan deze processie organiseren en
vormgeven. Het wordt leuk!

FOCUS van ACTIVITEIT (zoals ooit het actieweekend)
Kunnen we met Faircity voor de verkiezingen in de week van 7 maart MEER
dingen organiseren?
bijv op* 8 maart* een fietstocht en in dat* weekend* (10 &11 maart) ergens
een debat over onze gewenste OPEN en SOCIALE stad?

ik heb er energie voor en het lijkt me goed concreet FOCUS te maken van
actie in de stad!

wat denken jullie?
groet! Bart