<Fair City Amsterdam> FC bijeenkomst dinsdag 5 juni wijkcentrum oude stad

Menno Grootveld rabotnik at xs4all.nl
Mon Jun 4 00:17:43 CEST 2018

Dag allemaal,

Ik wil hier wel (heel summier) aangeven waarom ik me zorgen maak. Toch
vind ik dat we dit eigenlijk niet via de mail(inglijst) moeten
bespreken, maar gewoon tijdens een liefst goed bezochte vergadering. Dat
laatste gaat er a.s. dinsdag in ieder geval niet van komen, zo te zien,
want er hebben zich nu al een stuk of vier mensen afgemeld.

Mijn zorgen zijn:

1) Na een jaar redelijk intensief actie voeren etc. zijn we er
nauwelijks in geslaagd de "kerngroep" van FairCity groter en vooral
diverser te maken

2) De onderlinge communicatie verloopt nog steeds bereslecht

3) Er is (vooral de laatste tijd) sprake van veel te veel onenigheid en
solistisch opereren

En dan heb ik nog niet eens over het allergrootste probleem, en dat is
dat er feitelijk nog steeds geen overeenstemming is over doelen en middelen

Kortom: deze problemen moeten we volgens mij zo snel mogelijk bij de kop
vatten, anders blaast de beweging zich van binnenuit op en dat zou
doodzonde zijn.

Hartelijke groet,

Menno