<Fair City Amsterdam> excuus

abraham vega ABRAHAMSASH at hotmail.com
Thu Jun 7 19:23:13 CEST 2018

Dag mensen,

Ik had heel graag aanwezig willen zijn tijdens de bijeenkomst van gisteren, helaas, om 23:00 uur waren wij klaar met schrobben, poetsen en schoonmaken van poten, tafels en vloer. Gisteren was de eerste keer van Guerrilla Kitchen in de Boomspijker en ik droeg de verantwoordelijkheid met nog een vriend voor deze avond. Ik dacht dat ik al om 20:00 ermee al klaar zou zijn maar helaas vanwege de fantastische weer veel van onze vrijwilligers zijn er weg gebleven.

Wat is er besloten?

Zijn er notulen gemaakt?

Groeten,

Abraham