<Fair City Amsterdam> Daniela Wullers, R.I.P.

Patrice Riemens patrice at xs4all.nl
Tue Mar 6 16:39:05 CET 2018

Lieve mensen van FairCity,

Met tranen in de ogen moet ik jullie meedelen dat vanochtend omstreeks
half elf onze fantastische mede-FCster Daniela overleden is.

Bij Daniela was een vorm van longkanker geconstateerd die aanvankelijk
tot staan leek te zijn gebracht. Helaas bleek er toch uitzaaingen te
zijn geweest die haar hersenen hadden bereikt. Zij werd ervoor
bestraald, maar dat putte haar verzwakte lichaam te zeer uit.

Daniela heeft ontzettend hard en dapper voor haar leven gestreden, en is
tot het einde moedig en vrolijk gebleven.

Het gezegde is dat er van doden niets dan goeds te melden valt, maar in
Daniela's geval is dat ok helemaal de waarheid. Zij heeft voor Fair City
Amsterdam veel betekent door haar kennis en enthoesiasme en het
wederzijds kontakt tussen het Amsterdamse smaldeel vd internationale
stedelijke geografen club INURA en Fair City Amsterdam heeft aan beide
kanten heel veel positiefs opgeleverd.

Nog een cliché dat helemaal op z'n plaats is, helaas: wij zullen Daniela
erg missen.

Ik kan alleen maar besluiten met de Noorse formule:

La oss ære de døde ved å gledes over livet!

met heel verdrietige groeten,
patrizio en Diiiinooos!