<Fair City Amsterdam> 14 maart NIEUWMARKT

Patrice Riemens patrice at xs4all.nl
Thu Mar 8 09:35:42 CET 2018

Aloha,

Dit lijkt me een tamelijk naakte macht & doordruk spelletje van de VVD -
maar niet verassend.

Als ik een suggestie vanuit het Italiaanse mag doen: je kunt natuurlijk
het handelen van koper en verkoper knap onaangenaam maken. Daar houden
kopers niet zo van. Beetje axie verbeelding kan je ver brengen.

Politieke partijen die tegen de (uit)verkoop zijn zouden ook kunnen
verklaren dat ze na de verkiezingen alles in het werk zullen zetten om
die verkoop terug te draaien. Lastig, maar doenbaar. En van dat
vooruitzicht alleen al houden kopers ook niet.

Ik ben alleen bang dat het niet haalbaar is in het makke Nederland.
Hiero gaat het anders ...

Success en massa op de 14e!
Red Salute!
p+7D!