<Fair City Amsterdam> Posters en gironummer

Dingeman Coumou d.coumou at icloud.com
Thu Mar 8 11:18:46 CET 2018

Er is opdracht gegeven voor de druk van 4 posters. Van elk 1000 stuks.
Als het goed is komen ze morgen binnen bij het kantoor van de Huurdersvereniging Centrum in het Claverhuis op de Elandsgracht.

Als het tijdig binnen is zal ik iedereen waarschuwen dat er opgehaald kan worden.
Ik was sowieso van plan mee te nemen naar het debat zondag in de Tolhuistuin.

Groeten,
Dingeman Coumou