<Fair City Amsterdam> FW: aanstaande dinsdag FC bijeenkomst open coop 20.00

Patrice Riemens patrice at xs4all.nl
Fri Mar 23 18:23:46 CET 2018

Aloha Allen,

Succes met de bijeekomst - hopelijk met zijn velen daar!

Zelf kijk ik met gemengde gevoelens naar de verkiezingswinst van
GroenLinks, m.i. niet een partij die erg veel concreets voor de
onderkant vd samenleving heeft gedaan. Meer een partij van zich
progressief voelende middenklassers die het volk nogal achterlijk en
weinig dynamisch vinden. Maar wellicht zijn ze ten goede bijgedraaid

Cheerio, Make success!
p+7D!