<Fair City Amsterdam> Bye Bye Fair City!

Patrice Riemens patrice at xs4all.nl
Wed May 30 12:35:42 CEST 2018

Nu word ik echt boos vanuit mijn Veneziano paradijs! Maar ja, ook
ziedend zijn vanuit de verte helpt zeker geen zier.
Ik denk dat ik op onderstaande overduidelijke hint om mij niet meer met
Amsterdamse zaken, fair of niet fair, te bemoeien inga: haal mij dus
maar dadelijk van de FCA lijst.

Maar niet zonder een laatste keer mijn argument proberen duidelijk te
maken: het gaat mij namelijk niet om onze, sorry voortaan: jullie,
argumenten, maar om die van de tegenpartij, de fake city makers: hoe
zien zij hun beleid, wat hebben ze de meerderheid van de, niet zo
hipsterische, Amsterdamse bevolking te vertellen? Maakt betaalbare
huisvesting deel uit van hun plannen? goed openbaar vervoer?
Fietsvoorzieningen? (Amsterdam valt nu weg uit de lijsten beste
fietsstad), een aangenaame, conviviale stedelijke sfeer voor iedereen?
ZIJ moeten daarop antwoorden, niet wij, sorry, voortaan: jullie.

Echt, ik ben blij dat ik nu in Italie woon, ben ik van het NL gezeik af,
en sorry, dat includeert jullie ook.

Tabe, heb een goed leven! in La Laguna staat dat het 27oC in jullie hol,
of hel, is. Geniet ervan want het duurt nooit lang daaro.

Met verschuldigde gevoelens en toch thanks for all the fish!
p+2D!