<Fair City Amsterdam> Fwd: Re: Steeds meer jongerenwoningen door de KEY

Patrice Riemens patrice at xs4all.nl
Wed Nov 21 18:59:02 CET 2018

Ha Boudewijn en allen,

Bedankt voor het uitleg. Ik lees dit en ik denk dat het een
'cyberpunk'(*) verhaal is. En inderdaad het aspect waar je nooit over
hoort is het immaterieele: kan je mensen die al 30-50 jaar in een buurt
wonen zomaar ergens anders verpotten. Goed als je ze laat in een bouwput
worden ze ook depri.

Ik heb het idee dat het Nederlandse (maar niet alleen NL) beleid al een
hele tijd is om de ouderen versneld te laten overlijden (bejaardentehuis
in, en dan een reorganisatie-verhuizing of wat. Na twee keer zijn ze wel
weg) Zoiets had een koppel Indiase antropologen, een jaar of 20 geleden
door de Nederlandse regering uitgenodigd, ook al opgemerkt. Zij werden
vriendelijk bedankt.

En in Marseile is hetv allemaal nog veel erger. Maar wat zei president
Pompidou ook al weer? "Ja, maar hier hebben we zon!"

Ciaoui, p+2D!

(*)cyberpunk is een science fiction genre dat zich in een naaste
toekomst afspeelt, tamelijk dystopisch  grote bedrijven en technologie
hebben de boel overgenomen, de 99% is echt arm en moet maar zien te
overleven.

>>> https://www.woningnetregioamsterdam.nl/Eenheiddetails/30297066/9# [1]
>>> https://www.woningnetregioamsterdam.nl/Eenheiddetails/30297173/6