<Fair City Amsterdam> Fwd: Verslag van gesprek delegatie Verbreding Broedplaatsen met wethouder Broedplaatsen op 31 juli jl

Korrie Ḿolenaar komo at xs4all.nl
Fri Oct 19 12:08:44 CEST 2018

Beste mensen,

ik ben een aantal keren op jullie vergaderingen geweest en heb namens
Niet te Koop meegedaan aan de demo vorig jaar september in de kinkerbuurt.
Op het moment ben ik actief in een groep van de Vrije Bond.Daarin zitten
mensen die actief zijn geweest bij bijv. de bezetting van de
universiteit een paar jaar geleden, bezetting van de Borgerstraat.
Er is in deze groep behoefte aan samen actie voeren met zeer
verschillende groepen.
We hebben een leuk en serieus plan, dat zeker past in wat ik voorbij zie
komen in de mails van Faircity.
Ik kan over dit plan niet veel via deze mail vertellen. Ik zou een graag
een aantal van jullie spreken.
Is dat mogelijk?
Laat het mij weten.

met groet Korrie Molenaar