<Fair City Amsterdam> Gaat het ministerie van Buza & GL burgemeester Halsema over de schreef ?

Vzw Vredesdoel vredesdoel at gmail.com
Wed Jan 9 20:25:03 CET 2019

Beste Fairies,

In navolging van P+7D - en Hetty Litjens + de oproep van Elly, laat ik als
Futuroloog ook even mijn licht schijnen op de situatie.
Voor wie hier niet op zit te wachten zit er een leuke spotprent verstopt in
het attachment... vrij ook om als poster te verspreiden met een
Lutkemeer-connotatie erbij *zum Beispiel*!

Ik begrijp wel dat men in Italië iets verder is qua ***** beweging enzo,
want hoewel populisten aan de macht niet altijd even professioneel te werk
gaan als 't  'neoliberale gajes uit dat kliekje Bilderbergers' hebben ze (=
het volk) daar nu wel een regering die spijkers met koppen slaat. Dat is
niet altijd even prettig voor iedereen (migranten die worden teruggestuurd
bijvoorbeeld). Bij ons is het volk helaas te hoopvol op één man geweest,
die vervolgens afgeknald werd en uiteindelijk diezelfde hoop in
democratisch opzicht ventileerde op een VVD*spin-off. Men zegt wel: er
wordt rechtser gestemd.

Maar me dunkt dat er in ons eigen kringetje wel heel gauw wordt
veroordeeld, zie Facebook commentaren over Forum voor Democratie-columniste
en gemeenteraadslid A. Nanninga. Natuurlijk rechts van haar gesproken, maar
RECHTS, LiNKS zijn illusies waarmee die diezelfde politiek ons verzet uit
elkaar tracht te houden. Dit is waarom er *GELE HESJES bij de FC/*PAK De
STAD terug demonstratie waren: omdat ik ze daartoe heb uitgenodigd. En één
van ons/hen werd geciteerd in het Parool en passant: Gele Hesjes zijn links
én rechts. Ik zou voor de volgende demonstratie aanraden dit op *zaterdagmiddag
*te doen, want dan komt de Amsterdamsche delegatie bijeen rond een uur of
12/13 van CS naar den Dam.

Beeldvorming zal ons - en in principe is dat terecht- natuurlijk worst
wezen. Maar een woensdagmiddagdemonstratie die op dezelfde dag wordt
aangekondigd is voor mensen die leven volgens kantoortijden echt
ondoendlijk, laat staan types zonder sm-phone!
Edoch: het beeld van rafelranden die ongeconditioneerd zijn, maakt helaas
dat het supportersaantal zélfs bij de Pak-de-Stad-terug-demo rondom de
5/600 man bleef schommelen. En dan was het ook nog stervenskoud...!
Luiwammessen als het zijn, zullen de rokjesdemonstrantes/kortebroekentypes
dus wel gaan meedraaien in die Europese Frühling - die wekelijkse
bijeenkomsten zijn vooral voor de die-hards :)

En voorts: ontzettend gecondoleerd met de ontruiming - het verlies van je
spullen doet natuurlijk (zelfs) reuze(n) pijn. Helaas is Doel nog niet zo
ver dat daar gekraakt kan worden en masse - dit wordt eerder een legaal
gebeuren binnen een jaar oi:D maar de pandjes en boerderijtjes buiten het
dorp, hebben destijds ook de Compagnie Doedel 'eel lang van een basis
gediend'. Kortom: van de zomer heet ik u allen welkom op het *Tweede
Vredesdoelfestiva11etje! *'k Denk overigens wel dat deze 'verworpen
TEERling' een onverwacht Boomerang-effect zal hebben op de Goede Zaak: het
toont het failliet van de mores van de politiek tenslotte andermaal
zonneklaar aan. En hoewel Blauwhelmen niet zo snel van Mali naar
Scheveningen zullen komen om 'ADM' te heroveren, is het negeren van
VN-oproepen natuurlijk voor eenieder die de krant leest een veeg teken aan
de wand.

Tot Sinas;
vr.groet ♥ Frank

Op wo 9 jan. 2019 om 11:11 schreef Hetty Litjens <heli1 at me.com>:

> De linkse/groene/democratische partijen zijn tegenwoordig
> gelijkgeschakeld. Het zijn neoliberale mutanten zoals Guillaume Paoli
> schrijft.
>
> https://www.matthes-seitz-berlin.de/buch/die-lange-nacht-der-metamorphose-ebook.html
>
> Hetty
>
> <https://support.google.com/mail?hl=nl&p=email_auth>
> El <alidada at dds.nl>
> 12:56 (6 uur geleden)

  ----

Today 15:00 9 - JANUARY - A spontaneous, peaceful demonstration for the ADM
bring your banner, bring your wig, your strangest costume and good vibes!
SPREAD THE WORD. Stopera!

> [...]
>
> *Betreft; **Handhavers forceren toegangshek Gemeenschap ADM, verordening
> VN op de spits gedreven.*
> De video beelden zijn op verzoek beschikbaar.
>

> (English translation below)
> Met vriendelijke groet,
>
> De gemeenschap ADM
>
> ====================
> Stichting ADM Leeft
> Hornweg 6
> 1045 AR Amsterdam
> e info at adm.amsterdam
> e www.adm.amsterdam
>
> <Halsema & Haa'w' vewleden'> .jpg attached - spotprent !

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Virusvrij.
www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
<#m_-5344543708039289339_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>