<Fair City Amsterdam> Fwd: Empowerment Film Festival Vondelbunker

Myriam Corzilius MYRIAMCORZILIUS at live.nl
Tue Jul 2 18:14:44 CEST 2019

Outlook voor Android downloaden<https://aka.ms/ghei36>

________________________________
From: Barbara Eelman <stuurmemaar at eenemailtje.nl>
Sent: Tuesday, July 2, 2019 3:42:12 PM
To: Myriam Corzilius
Subject: Re: Empowerment Film Festival Vondelbunker

Hoi Myriam,
Ik heb je een paar weken geleden gemaild, maar ik heb nog geen reactie
van je mogen ontvangen.
Ondertussen is het filmfestival komend weekend en is het programma rond.
Ik hoop nog steeds heel erg dat of jij of andere van faircity aanwezig
kunnen zijn! Zaterdagavond hebben we vanaf 19:00 een bijzonder moment,
waarbij we met alle aanwezige in gesprek gaan rond het thema stad, wonen
en gentrificatie. Misschien lukt het je om daar bij te zijn? Of wil je
misschien andere van FairCity vragen om daar anders voor naar de
Vondelbunker te komen?

Ik hoor graag van je! Ik hoop dat alles goed met je gaat.

Liefs Barbara