<Fair City Amsterdam> Waar eens de boooterbloemen bloeiden

Patrice Riemens patrice at xs4all.nl
Tue Jul 16 17:04:10 CEST 2019

Aloha,

De droge opsomming vd situatie op de AT5 site doet me nog es uitroepen
dat we echt in een soort sovjet systeem leven. De passage "De gemeente
gaat daarom nu op zoek naar een partij die wél akkoord gaat met de drie
hectare. Wel mag De Boterbloem er nog voor kiezen om mee te doen aan de
prijsvraag, mochten ze toch akkoord gaan met de kleinere oppervlakte."
zou in Neues Deutschland, de Prawda of de Rabotnicko Delo niet mis
hebben gestaan ...

https://en.wikipedia.org/wiki/Eastern_Bloc_media_and_propaganda#List_of_media_entities

Sociale ondernemingen hebben het extra moeilijk in NL omdat noch de
instellingen noch de publike opinie er achter staan.

Ciaoui, p+7D!