<Fair City Amsterdam> Programma vanavond - CSA in de Zwijger

Boudewijn Ruckert boudo.amsterdam at gmail.com
Thu Jun 13 15:29:16 CEST 2019

Hebben jullie het intermezzo van Hans Voorneveld alias Havan Hees meegemaakt?

Hij is van de Occii.

Deze suffe avonden, met allemaal aardige en verstandige mensen in debatfabriek de Zwijger hebben geen enkele zin!

Mensen die hun zaakjes niet geregeld hebben worden uitgespeeld tegen zij die dat allemaal ooit wel gedaan hebben.
En als je je in A’dam niet gaat meepolderen met de instanties, werk je niet mee en ben je lastig.

Ik pleit voor ACTIE!

Groet,

Boudewijn