<Fair City Amsterdam> We make the city

Natuurbescherming ZO natuurbeschermingzo at xs4all.nl
Sat Jun 22 20:50:32 CEST 2019

Het was toch goed om naar de We-make-the-city dingsbums te gaan. In elk geval begrijp ik nu duidelijk het verschil tussen vrijplaats en broedplaats.
Mijn impressie heb ik op Vimeo gezet. De krakers hebben gelukkig deze We fake the city een goede en prettige wending gegeven.
De politici waren er beduusd van.
https://vimeo.com/343846972 <https://vimeo.com/343846972>
Wiechers Troost van Appelsap liep rond met een t-shirt van Awakenings opstond. Een beetje tegen de bobo’s van AIR aanschurken, ook onderdeel van de multinational LiveStyle.

Groet,
Hetty