<Fair City Amsterdam> AXie

Vzw Vredesdoel vredesdoel at gmail.com
Wed Mar 13 21:33:02 CET 2019

Ha11o allemaal,

Eens met beide heren; maar om in een dergelijke markt iets in de melk te
brokkelen te *fair*krijgen zul je inkomsten moeten hebben, zodat er een
FairCity-pot komt om zelf in iets te voorzien. Tenslotte is het al een
paraplu-organisatie, die huurdersverenigingen omvat op futurologische
leest. Echter, zoals mede-futuroloog Abraham heeft bemerkt en bestrijdt, is
de huidige paraplu WOON! geen W8N-systeem - het is dapper dat hij aldaar
vecht tegen de Bierkaay. Terecht ook dat de discussie door Jo is gedeeld;
laat zo iemand maar eens meevergaderen in de buurt - *¿*

Een *hiaat *echter, op de Amsterdamse Woningmarkt is bouwtechnisch van
aard: het v*erdwijnen van hijsbalken* in de stad.
Dus richt bijv. -met behulp van ADM-bouwers en lassers een
*HIJ$BaLKEN-ver1iging
*op.
Gulden tip *‡*   levert doekoes op - ik zeg doen. Maakt de import daarmee *pas
échte Amsterdammers (met of zondew airW_)*

groetjes,
Frank