<Fair City Amsterdam> ........

Nienke J nienke.ot301 at gmail.com
Tue May 14 11:58:36 CEST 2019

Hi ja na het lezen van dit alles denk ik twee dingen doen en niet doen, dus
doe gewoon beide.(:)
Laat het gebeuren en wees zoals Patrice schrijft: echt, eerlijk, kritisch
en tegendraads.

Met vriendelijke groet,
Nienke Jansen
Tel 0614390421

Autonomie door tegenspraak/Autonomy by dissent
http://www.abnormaldataprocessing.com/
Geen cultuur zonder subcultuur
http://www.noculturewithoutsubculture.org/