<Fair City Amsterdam> ...... Gras is heilig!

Patrice Riemens patrice at xs4all.nl
Tue May 14 12:16:47 CEST 2019

On 2019-05-14 10:05, Natuurbescherming ZO wrote:
> Ik zie net onderaan de link op de eerste plaats het logo van AIR
> staat, de multinational dus.
> Zie dit filmpje:
> https://vimeo.com/275261900

Van dat filmpje werd ik heel verdrietig. Ik heb vaak gewandeld in het
Gaasperpark, vond het prachtig en lekker rustig. Nu (maar niet nu nu ;-)
leef ik in een middelgrote dorp in de Toscane, omringd door een
landschap dat helemaal stil staat omdat daar niks mag gebeuren dat de
'historische authenticiteit' aantast. En nu nu zit ik in Oslo, ook een
stad die zich in een permanente verbouwings gekte heeft gestort, maar
waar de natuur eromheen zo idioot omvangrijk is dat er gewoon niet tegen
op de boksne valt voor de 'ontwikkelaars'. Nou ja, tot nu toe, dan ...