<Fair City Amsterdam> Venezianizazione tegenhouden ...

jan at disroot.org jan at disroot.org
Mon May 27 14:01:40 CEST 2019

Zit Sito eigenlijk nog op de mailinglist?

https://fairbnb.coop/about-us/sito-veracruz-cofounder-fairbnb-amsterdam/ (https://fairbnb.coop/about-us/sito-veracruz-cofounder-fairbnb-amsterdam/)
" Within the platform Fair City Amsterdam I was one of the initial inspirers of Fairbnb. "

Misschien dat hij antwoorden weet op de zorgen die er leven rond fairbnb?

Groet,
Jan