<Fair City Amsterdam> peiling energieleverancier

Natuurbescherming ZO natuurbeschermingzo at xs4all.nl
Tue Sep 3 10:42:30 CEST 2019

Inderdaad, en het is belangrijk om na enige tijd de situatie weer te evalueren.
Powerpeers bvb is onderdeel van Vattenfall, wat bij mij meteen wat wantrouwen opwekt. Tegelijk is dit ook een garantie voor je energielevering. Het is geen kneuterbedrijfje. Je kunt wel 10 bronnen kiezen ook in je eigen buurt, zelfs buren die energie produceren met zonnepanelen. Dat geeft dan weer een prettig gevoel. Je bent niet uitsluitend afhankelijk van enkel de 10 keuzes die je gemaakt hebt.
Powerpeers kan ook voor Nuon/Vattenfall een aansporing zijn om groener te worden.
Hoewel, wanneer wordt zoiets een kwestie van ‘ik wil niet dat mijn stroom via de buren gaat’ zoals Hyacinth Bucket zich afvroeg? Stroom komt overal uit dezelfde leidingen. De productie ervan moet groener worden.

Hetty