<Fair City Amsterdam> Gemeente Amsterdam heeft haar buitenlandse PR weer goed voor elkaar!

Menno Grootveld rabotnik at xs4all.nl
Tue Apr 14 14:08:11 CEST 2020

Dag Hetty,

Dank voor je ongelooflijke betrokkenheid en goede ideeën.

Ik ben alleen bang dat we bij dit 'groene en democratische' college
niets te zoeken hebben. Er zit een (neoliberale) D'66-er op de post
Financiën, en die laat zich vermoedelijk net zo min als zijn akelige
voorganger(s) stroop om de mond smeren door Groot Wassen Neus en
consorten, als zij dat al zouden willen. Nee, ik vrees dat we het
opnieuw moeten hebben van buitenparlementaire actie en oproepen als die
van Massih Hutak laatst in Het Parool om gewoon maar eens even op te
houden met huur te betalen totdat er werkelijk geluisterd wordt. Wie
niet luisteren wil, moet maar voelen!

Groet!

Menno