<Fair City Amsterdam> Burgemeester Amsterdam

Natuurbescherming ZO natuurbeschermingzo at xs4all.nl
Tue Jun 2 10:00:47 CEST 2020

Femke Halsema heeft het wel erg bont gemaakt gisteren. Terwijl gisteren de politie nog overal in parken mensen aan het controleren was en er alles aan gedaan werd om verspreiding van het virus tegen te gaan, staat Halsema ostentatief zonder mondkapje tussen duizenden mensen op de Dam.
Ja, racisme is een zaak van zeer groot belang, maar wat kan Amsterdam hiermee? Zeer onverstandig allemaal. Protest tegen de POTUS kan ook op een andere manier.
Onze burgemeester heeft geen controle over wat er gebeurt in onze stad. Ze frustreert iedereen in haar omgeving. Er is de kwestie Lutkemeer en persoonlijk heb ik ook nog een appeltje te schillen met haar (weigering om een besluit bekend te maken ook na ingebrekestelling en aanmaning om een dwangsom te betalen). Zij doet links geen goed.
Het spijt me maar ik zie ook liever dat zij vertrekt als burgemeester. Zij kan het niet aan.
De vraag is wie kan haar taak overnemen?

P.S. Wie toch wil genieten van rust en natuur kan altijd nog even het Gaasperpark aandoen. Het is vrij rustig in het park (niet bij het pretpaleis Ballorig).
https://vimeo.com/424927048

Met vriendelijke groet,
Hetty Litjens
Stichting Natuurbescherming ZO