<Fair City Amsterdam> gepaste maatregelingen?

Patrice Riemens patrice at xs4all.nl
Sun May 10 09:42:33 CEST 2020

Kia ora,

Kort (door de bocht?):

ARTE docu:

https://www.arte.tv/fr/videos/083310-000-A/tous-surveilles-7-milliards-de-suspects/

(Franse versie - er is ook een Duitstalige, moet makkelijk te vinden
zijn)

Terrassen: als je het Leidseplein tot een megaterras omvormt, halen de
horeca ondernemers   hooguit de helft van hun 'normale' omzet terug.
Binnen lukt dat niet. De bedoeling van terrassen (a la Vilnius) is dat
je juist niet hufje-mdje op elkaar zit (+ 4 pax max per tafel)

Heath Bunting: ik zal 't hem vertellen is ie vast blij mee. Leeft nu aan
de kust, teruggetrokken met vrouw en tweeling.

Ciao Ciao, p+2D!