<Fair City Amsterdam> amsterdam goed bezig

Menno Grootveld rabotnik at xs4all.nl
Thu Mar 25 14:27:54 CET 2021

Dit is een wanhoopsoffensief (van Rutger Groot-Wassink). Ik vind het
zéér problematisch om ons op de een of andere manier na drie jaar
beunhazerij van dit college alsnog te laten strikken voor een opzetje
van (met name) GroenLinks, dat over een jaar gigantisch gaat verliezen
bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen. Beter is het in mijn ogen om
(op de achtergrond) een strategisch verbond te sluiten met BIJ1 om
ervoor te zorgen dat die partij bij die verkiezingen in Amsterdam nóg
groter wordt dan bij de Tweede Kamerverkiezingen van een week geleden.
Er moeten dan afspraken worden gemaakt over het beleid dat ze gaan
voeren (of ondersteunen), en hoe wij daar vanuit 'de beweging' aan
kunnen bijdragen (of niet).