<Fair City Amsterdam> Hoe verder met Faircity?

Natuurbescherming ZO natuurbeschermingzo at xs4all.nl
Mon Nov 22 15:52:03 CET 2021

Beste mensen,

Ach ja, de crisis heerst. Zal nog wel een paar jaartjes duren.
Intussen, ga lekker joiken in Jokkmokk of zo, denk ik dan maar.
Ik ga mijn bonte spechten voeren.
Hou jullie taai.

Hartelijke groet,
Hetty

On 18 Nov 2021, at 16:10, Peter Koop / Reguliers.net <peter.koop at reguliers.net> wrote:

Beste allemaal,

Bij deze wil ik graag even de vraag opwerpen of en hoe we verder willen met Faircity. Er zijn namelijk al geruime tijd geen activiteiten meer geweest en inmiddels is ook het geld op.

Als laatste heeft Dingeman de rekening voor de website kunnen betalen, zodat die nog wel een jaartje in de lucht kan blijven. Daarna heeft hij onze bankrekening opgeheven, aangezien daarvoor jaarlijks 148,- euro aan kosten betaald moesten worden, zonder dat we op dit moment enige inkomsten hebben.

Dus laat maar weten of jullie voor Faircity nog een functie of toegevoegde waarde zien, of dat er momenteel wellicht geen rol meer voor ons is.

Hartelijke groet,

Peter