<Fair City Amsterdam> PS: Bestuursrecht

Natuurbescherming ZO natuurbeschermingzo at xs4all.nl
Mon Feb 7 18:22:46 CET 2022

Geweldig goed die foto’s.

Bij de kudde hoort ook een paternalistische leiding, die weet wat ‘het volk wil’ oftewel waar het volk mee koest te houden is.
Daar zijn ze heilig van overtuigd.

Decentralisatie is alleen maar een versie van ‘verdeel en heers’ (laat de wijken onder mekaar maar vechten om de gebiedsbudgetten) en daar hoort dan ‘brood en spelen’ (voor sommigen bloot en spelen) bij.

Groet,
Hetty