<Fair City Amsterdam> Luc Sala

Patrice Riemens patrice at puscii.nl
Sat Apr 15 16:08:39 CEST 2023

Hoi Hetty et all,

Ja, Luc was inderdaad een schilderachtig figuur, 'n beetje opdringerig zal ik maar zeggen maar hij werd steeds sympathieker. Ik heb hem 'n jaar of 35 meegemaakt, ben zelfs een keer in zijn Duits 'kasteeltje' geweest, net over de grens bij Venlo. Wij zullen hem idd missen, al was hij de laatste jaren niet zo aanwezig meer.

Ciao Ciao, p+7D!