<Fair City Amsterdam> De splitsing der geesten

Natuurbescherming ZO natuurbeschermingzo at xs4all.nl
Sun Mar 3 22:26:55 CET 2024

Wat teistert onze maatschappij tegenwoordig zo?
Aangezien wij voor een groot deel afhankelijk zijn van de heersers der aarde, d.w.z. de Amerikaanse presidenten die beslissen over oorlog en vrede, is het zinnig om van daaruit onze eigen kolonie te bekijken. Momenteel gaat de race tussen een seniele warhawk van de demockratische partij en een losgeslagen olifant van de GOP.
Een poging tot inzicht kreeg ik vandaag van een van mijn substack correspondenten:
https://www.rmgresearch.com/wp-content/uploads/2024/01/Elite-One-Percent.pdf

Groet,
Hetty