<m2m-nl> Miloud Fritass, overlevende Schipholbrand, in lvensgevaar.

jo van der spek jo at xs4all.nl
Thu Nov 6 15:05:59 CET 2008

hallo allemaal,

Ik vraag jullie dringende aandacht voor een aanstraande uitzettingvan
een getraumatiseerd slachtoffer van de Schipholbrand.
Het gaat om Miloud Fritass en de zaak is uitstekend beschreven in de
bijlgae, een brief van zijn advocate aan kamerlid jan de Wit.
Toch denk ik dat individuele kamerleden hun vingers niet gaan branden
aan een "criminele illegaal".
Er is dus waarschlijk meer nodig om het leven van Milouid te redden.
Hij heeft regelmatig gezegd dat hij zelfmoord zal plegen als hij echt
wordt uitgezet.
Ik wil jullie vragen om dit nieuws te verspreiden en brieven te
schrijven aan kamerleden, kerken, etc.
Ieder in zijn eigen netwerk.

het adres van Miloud Fritass zelf is:

PI Alphen aan den Rijn
Maatschapslaan 1
2404 CA Alphen aan den Rijn

Hij is blij met Cobra-kaarten. Hiermee kan hij telefonerenvanuit de
gevangenis. Hij heeft alleen de cijfercode nodig die je ziet als je
krast. Cobra kaarten koop je bij de sigarenboer of de belwinkel.

Fritass belde me net vanuit het detentiecentrum Alphen aan den Rijn, op
donderdagmiddag om 2 uur. Hier zit hij sinds gisteren in
vreemdelingenbewaring.
Hij zei dat hij een brief heeft ontvangen van Justitie, DG bijzondere
detentie, afd. PCW,  Mevr./Dhr. J. Burgwerff.of Burg Werff.
Hierin staat dat hij op 10 november wordt overgebracht naar Zestienhoven
en op 12 november wordt uitgezet naar Marokko.

Het is ook nogal verontrustend dat zijn vertrouwensarts, Co van Melle
gisteren (woensdag) niet tot hem werd toegelaten.

Miloud klonk behoorlijk benauwd aan de telefoon...

gr. Jo