<m2m-nl> FW: Groet.

Meriç Esin meric.esin at hotmail.com
Sun Mar 7 13:26:15 CET 2010

Hallo Jo,

Bij deze een bericht bij wijze van test.

Vriendelijke groet,

Meriç Esin

From: jo at xs4all.nl
To: meric.esin at hotmail.com
Subject: Re: Groet.
Date: Sat, 6 Mar 2010 19:49:48 +0100

hallo Meric,

ik heb je berichten wel gezien, maar ben dan ook de moderator van de lijst.
Normaal komt er vooral spam binnen, dus er kan iets aan kijn aandavht ontsnapt zijn.

Kun je bij wijze van test nog eens een berichtje sturen, aan
m2m-nl at listcultures.org

en cc. aan mijzelf: m2m at streamtime.org

bedankt

en sterkte met de strijd