<Fair City Amsterdam> ADEV & faircity

Natuurbescherming ZO natuurbeschermingzo at xs4all.nl
Sat Oct 7 16:50:35 CEST 2017

Beste Michael,

Dat zal best een leuk evenement zijn, maar er zijn Amsterdammers die moeite hebben met hoge geluidsvolumes, vooral de bassen. Houden jullie daar rekening mee?
Festivals en evenementen zijn tegenwoordig in hoofdzaak zeer commerciële activiteiten, zelfs in handen van grote concerns, multinationals. Zij willen zelfs in al onze natuurgebieden dance events organiseren zodat die gebieden tijdens het recreatieseizoen afgesloten zijn voor recreanten en alleen toegankelijk voor festivalbezoekers.
Hoe gaan jullie om met de vrijheid van andere burgers om verschoond te blijven van geluidsoverlast.
Ik neem aan dat het om een demonastratie gaat en dan is wat versterkt geluid wel gebruikelijk.
Jullie zijn alternatief, hardstikke goed, maar hoe alternatief? Informatie is welkom.

Vriendelijke groet,
Hetty Litjens
Stichting Natuurbescherming ZO