<Fair City Amsterdam> mailinglijst en omgang met contacten

Nienke J nienke.ot301 at gmail.com
Fri Oct 20 11:59:17 CEST 2017

Beste huidige kerngroep/organisatie faircity
Als een van de oprichters van het platform in den beginne merk ik dat de
mailinglijst zoals we deze voorheen gebruikten word misbruikt. De
mailinglijst is langzaamaan opgebouwd als er een grote groep mail uitging
was het enkel voor uitnodigingen met veel inhoud attached. Ik onderhield
vrij specifiek contact met specifieke personen (van de lijst) over
inhoudelijke zaken. Er werd geenszins gebruik gemaakt van de mailinglijst
voor reactie verkeer en ook zeker niet op de manier waarop het nu gebeurd.
Het betreft op dit moment vaak een mailing communicatie tussen maar enkele
personen. Ik zou zeggen maak een groep aan om dit soort huishoudelijke
zaken online kort te sluiten en gebruik de lijst voor enkel inhoudelijke
oproepen. Maak een nieuwsbrief (maandelijks) en gebruik zoals ook al werd
getipt facebook (helaas het platform van nu om veel mensen te bereiken).

Er zitten veel persoonlijke contacten en netwerken tussen die door het
huidige gebruik zich nu dus afmelden. Dat is een belangrijk en zorgwekkend
signaal want dat betekend eigenlijk dat de betrokkenheid afneemt (ten
gevolge van misbruik van de mailinglijst) Dat is is niet de bedoeling
geweest. Het doel van Faircity als platform is mensen juist te triggeren en
betrokken te houden. Er gaat hier dus echt iets mis. Take care....

Met vriendelijke groet,
Nienke Jansen
Tel 0614390421

Faircity
http://www.faircity.amsterdam/
Autonomie door tegenspraak/Autonomy by dissent
http://www.abnormaldataprocessing.com/
Geen cultuur zonder subcultuur
http://www.noculturewithoutsubculture.org/