<Fair City Amsterdam> Deze mailing ijst, en volgende bijeen.

Nienke J nienke.ot301 at gmail.com
Tue Oct 24 12:33:55 CEST 2017

Oke laatste poging want het gaat maar door. Ongelovelijk dit.
Haal de :
faircityamsterdam at listcultures.org
uit de lijst . Dit zorgt ervoor dat iedereen alle mails krijgt.
Gebruik die lijst alleen met algemene oproepen etc.

En nu doen! alsjeblieft zeg!

Met vriendelijke groet,
Nienke Jansen
Tel 0614390421

Faircity
http://www.faircity.amsterdam/
Autonomie door tegenspraak/Autonomy by dissent
http://www.abnormaldataprocessing.com/
Geen cultuur zonder subcultuur
http://www.noculturewithoutsubculture.org/