<Fair City Amsterdam> Wij Zijn Hier vrouwenpand ontruimen?

Myriam Corzilius myriamcorzilius at live.nl
Sat Mar 24 17:50:27 CET 2018

Goed Jo en andere Fairies
Kunnen we het dinsdag 27 maart tijdens de ACTIE- vergadering over hebben, een actie-ondersteuning van Faircity hiervoor is wel  nodig,lijkt mij .inderdaad kijken of men woord kan houden!!!en ontruiming ook helemaal aan de kaak stellen.
Vergaderen in Noord – 27 maart neem ik aan 20.00 uur ?

Groet Myriam