<Fair City Amsterdam> Venezianizazione tegenhouden ...

jan at disroot.org jan at disroot.org
Wed May 22 13:43:00 CEST 2019

Het voorstel van Patrice vindt weerklank in een voorstel van de raad:

https://www.parool.nl/amsterdam/raad-wil-nette-concurrent-airbnb-naar-amsterdam-halen~bf4b27c8/

"Wethouder Ivens heeft recent gesprekken gevoerd met Fairbnb en die waren, volgens hem, ‘een verademing.’ Maar, zo vulde hij aan, ‘een woning niet aanbieden voor vakantieverhuur is ook een optie.’"