<Fair City Amsterdam> FW: Leeuwen in artis

daniel Bosch danbosch at hotmail.com
Wed Feb 3 16:15:32 CET 2021

Ja ik weet sommigen zijn voor anderen zijn tegen, ikzelf zou het jammer vinden dat de leeuwen  moeten gaan.
Voor de mensen die van de leeuwen houden, er is 4 miljoen (nieuw vertrek voor de leeuwen) nodig en er is een inzamelingsactie.

Groet Daniel

https://www.doneeractie.nl/steun-de-leeuwen-en-artis-amsterdam/-49345
[https://www.doneeractie.nl/upload/49345/e8a412dd-71be-4bc4-931d-48d53110b097.jpg]<https://www.doneeractie.nl/steun-de-leeuwen-en-artis-amsterdam/-49345>
Steun de leeuwen en Artis Amsterdam | Geld inzamelen | Doneeractie.nl<https://www.doneeractie.nl/steun-de-leeuwen-en-artis-amsterdam/-49345>
Inzamelingsactie - Laten we als trotse Amsterdammers Artis een steuntje in de rug geven Lieve mensen, Wie kent Artis nou niet? een iconische dierentuin die het vanwege de Corona crisis heel zwaar heeft. Ik kom er al sinds ik zelf als klein Amsterdammertje op deze wereld rondloop en loop er nu..
www.doneeractie.nl

Onderwerp: Leeuwen in artis

https://www.parool.nl/columns-opinie/de-stad-brulde-van-woede-moeten-de-leeuwen-weg-uit-artis~b0c6762f/