<Fair City Amsterdam> Volgende vergadering

Melissa K melissa.koutouzis at gmail.com
Wed Nov 1 20:32:46 CET 2017

Hoi Fairies,

Hierbij de notulen van vorige meeting op 25 oktober.
Volgende vergadering dus *DINSDAG 7 november om 20:00 uur op de Plantage
Doklaan*
We zijn hard op zoek naar meer organisatorische versterking, wie zijn
talenten wil inzetten om te helpen met de nieuwsbrief, het bedenken van
nieuwe acties, movementbuilding, etc - geef dat bij de volgende vergadering
even aan!
veel 'vervuilen'.
Tot snel,
Groetjes Melissa