<Fair City Amsterdam> vergadering en domeinnaam

Peter Koop / Reguliers.net peter.koop at reguliers.net
Thu Nov 23 00:01:31 CET 2017

Beste mensen,

Ik kon vanavond ook niet aan de vergadering deelnemen. Een donderdag zou
ook mij wat beter uitkomen, al is elke week voor mij desondanks niet
haalbaar.

Inmiddels is het ook gelukt om contact te krijgen met degene op wiens
naam de Faircity-domeinaam (waaronder de e-mail) staat. Zij zal
binnenkort de nodige gegevens opzoeken en wil de registratie (en naar ik
aanneem ook de bijbehorende factuur, al zijn dat geen grote bedragen)
dan wel aan iemand anders overdragen.

Groeten,

Peter