<Fair City Amsterdam> Artikel Oud West Gentrificatie

Jaap Draaisma jaap.urbanresort at gmail.com
Wed Feb 28 16:48:52 CET 2018

Besten,

Bijgaand het artikel over Gentrificatie in Oud West, gemaakt met Nel Bannier, buurt activiste.

Kan iemand het plaatsen op de website van Fair City en op onze Facebook en andere media?

Ik hoop het, samen met buurtactivisten uit Oud West, de komende tijd verder aan te vullen.
En hoop dat er ook soortgelijke artikelen gaan verschijnen over De Pijp, Oosterparkbuurt, Jordaan, Nieuwmarkt en andere buurten waar dezelfde zaken spelen.

Groet, Jaap