<Fair City Amsterdam> Huurders concrete actiepunten

daniel Bosch danbosch at hotmail.com
Fri Jul 6 15:31:15 CEST 2018

Hallo allen,

deze vergelijking van Jan gaat te ver en ik snap niet dat die gemaakt wordt!

Abraham is geen racist of iets dergelijks, verre van dat , de koepels ter discussie stellen is niet hetzelfde als niet houden van Marokkanen.

Als je het niet eens bent met Abraham ,ok  maar ga hem niet beledigen of een manke vergelijking trekken.

Fair City komt trouwens ook op voor de belangen van Henk en Ingrid en daar is niets mis mee.

Groet Daniel