<Fair City Amsterdam> Samen verkiezingsuitslagen kijken?

Myriam Corzilius myriamcorzilius at live.nl
Thu Mar 15 09:02:47 CET 2018

Hallo

Ja Bart en Fons, dat was een top top actie..samen met de zondagschilders.  de demo en (mooie) schilderijen sloegen aan .Jammer dat het gebouw al verkocht is!

Het was ook de dag dat Danielle begraven is, Fijn dat Bart daar nog even de aandacht voor vroeg..

2. ik wil best wel samen met Faircity verkiezingsuitslag kijken maar dan ergens in een lekkere gezellige drukke kroeg. Of omgeving waar ook andere mensen zijn.

Meestal ga ik naar de Prinses op Prinsengracht daar is het heel druk en Groen links allom vertegenwoordigd

Dus andere locatie is aan te bevelen.

Groet Myriam