<Fair City Amsterdam> Samen verkiezingsuitslagen kijken?

Thomas de Groot Thomas at commonsnetwork.eu
Thu Mar 15 10:15:37 CET 2018

Ha Lieve Fairies,

Ik organiseer samen met de jongelui van Cinetol en de PPA een uitslagen-avond in de Cinetol. met bandjes en bier en een DJ, en een groot scherm. Toegang = gratis. Ik zou het heel leuk vinden als jullie met FairCity aansluiten en meekomen kijken (en dansen). Cinetol, 19:30 tot 01:00. Neem al je vrienden mee! De titel van de avond is: De Alternatieve Verkiezingsavond.

Thomas